رادیویی می تواند روی پا بایستد که بداند کیست و می خواهد چه کند؟ و در مقابل هر رادیویی که یک روز به نامی و روز دیگر به نامی دیگر نامیده شود زندگی بحران زده ای را آغاز کرده که اولین بحران آن بحران هویت است. در همین مدت کوتاه که بعد از اعلام شروع اقدامات برای راه اندازی رادیو زیارت توسط دکتر علی عسکری پشت سرگذاشته ایم این رادیو اسامی گوناگونی به خود دیده است: رادیو تصویری زیارت،رادیو زیارت،رادیو زائر،صدای زائر،رادیو پیام زائر، ...نکته ای که در این اطلاقها فراموش می شود این است که در هر نامگذاری از این قبیل زیاد و کم شدن یک کلمه یاحرف نسبت مستقیم با ماموریتها و اهداف رادیوی مزبور پیدا می کند.حتی ملاحظات حقوقی می گوید در صورت تغییر نام جزئی یک مجموعه ، تغییرات اساسی در اهداف ،اولویتها ،اختیارات ،و مصلحت سنجی و نیازسنجی و میل سنجی مشتریان آن و البته حقوق و تکالیف مدیران و مشتریان و برنامه ها موضوعیت پیدا می کند. دیگر اینکه نام یک رادیو نمی تواند از یک نام دوبخشی فراتر رود. چرا که در این صورت طراحی ساختارهای اعلامی از قبیل آنونس های مستقل یا بین برنامه ای با مشکلاتی مواجه خواهد بود.علی هذا به این بهانه گمان می کنیم تا مدتی مسئولان سازمان باید بر این نکته اصرار ورزند که نام این رادیو" رادیو زیارت" است . نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم.